×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

به گزارش  “فرازنیوز”  در نخستین همایش سراسری رؤسای شعب بانک آینده در سال ۱۴۰۳، با حضور دکتر اسکندری، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک، از کارت نقدی جدید بانک آینده رونمایی شد.

در طراحی این کارت نقدی از رنگ استاندارد سازمانی و المان‌ها/ نمادهایی که معرف هویت سازمانی و برند بانک آینده است، بهره‌گرفته شده است.

نظام بانکی یکی از ضروری‌ترین بخش‌های اقتصاد کشور است و از جمله عوامل مهم برای سیستم بانکی، حفظ «نام‌تجاری» (برند) و ارتقای آن به‌شمار می‌رود. بر همین اساس، بانک آینده، به‌منظور بهره‌گیری از این ابزار قوی سازمانی برای تثبیت جایگاه ارزنده خود در ذهن مشتریان و هم‌وطنان گرامی، طراحی کارت‌نقدی جدید را با رویکرد بازنمایی ویژگی‌ها، نمادها و ارزش‌های سازمانی در دستورکار خود قرار داد.

کارت‌ نقدی جدید بانک آینده با طراحی متفاوت و ظاهری متمایز، مزیت رقابتی این بانک در عرصه بانکی کشور و تأکیدی بر هویت سازمانی به‌شمار می‌رود. هویت‌سازمانی از منظر بانک آینده، ابزاری استراتژیک برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز پیش‌رو است که از جمله مهم‌ترین اهداف بانک آینده همواره رضایت‌مندی و ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان است.

از این پس مشتریان گرامی در سراسر کشور می‌توانند از کارت‌هایی با رنگ، نماد و هویت سازمانی ویژه بانک آینده، بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •