×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» در سال ۱۴۰۳

به گزارش. “فرازنیوز”  جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جعفری مدیر کل امور خدمات شهری، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، بختیاری زاده مدیرعامل میادین میوه و تره بار، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، مدیران سازمان زیباسازی، شرکت صنایع و مشاغل، سازمان بهشت زهرا(س)، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت عصر دیروز ۵خرداد ماه در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

🔹در این جلسه مهندس حسین نظری ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی ایران و هیات همراه، گفت: ایشان همواره در راه خدمت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش می کردند و ما هم همواره باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم.

🔹وی در ادامه پس از استماع گزارشاتی در خصوص ابلاغ یکی از طرح های ۱۰گانه ویژه تحول در آراستگی شهر با عنوان بهسازی و اصلاح وضعيت خاك باغچه ها(باغچه آراسته)، گفت: به منظور ایجاد تحول در سطح پایتخت و پس از انجام نیازسنجی و کارشناسی های لازم، طرح ویژه آراستگی شهر تهران طی سال جاری و با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در تمامی مناطق ۲۲گانه اجرایی خواهد شد.

🔹نظری در ادامه اهداف این طرح را برشمرد و گفت: ارتقاء وضعیت سیما و زیبایی محیط شهری، ایجاد وحدت رویه در نگرش مناطق و شیوه اجرا، حمایت از فضای سبز و… از مهم ترین اهداف این طرح هستند.

🔹وی با اشاره به این که این طرح در دو محور اجرایی خواهد شد، اذعان کرد: محورهای اجرای این طرح معابر و میادین اصلی و معابر فرعی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران هستند.

🔹به گفته نظری با برنامه ریزی های انجام شده ۹ طرح باقیمانده نیز در یک بازه زمانی خاص و انشالله تا پایان امسال جهت اجرا به مناطق ابلاغ خواهد شد و پس از اجرا تمامی مناطق مورد پایش و ارزیابی مستمر در خصوص کیفیت و چگونگی اجرای طرح قرار خواهند گرفت.

🔹نظری در این جلسه به تشریح اقدامات و برنامه های حوزه خدمات شهری برای برگزاری باشکوه سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و وظایف و مسئولیت های مناطق درگیر و چگونگی پهنه بندی مناطق و نیز سازمان ها و شرکت های این معاونت را بیان کرد و در ادامه بر انجام اقدامات شاخص و اولویت دار در سطح شهر تهران با محوریت تحول در سطح شهر تهران تاکید کرد.

🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و تلاش های مدیران این حوزه قدردانی کرد و گفت: از آقای صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به جهت برگزاری آزمون قراردادهای امور رفت و روب، نظافت و مدیریت پسماندهای شهری مناطق ۲۲گانه و ارزیابی های انجام شده، قدردانی می کنیم .

🔹صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی تحلیلی در خصوص چگونگی برگزاری آزمون قراردادهای امور رفت و روب، نظافت و مدیریت پسماندهای شهری مناطق ۲۲گانه پرداخت.

🔹گفتنی است در این جلسه موضوعاتی چون پایش مستمر برنامه های سازمان ها و شرکت ها، انجام رتبه بندی مناطق، جذب اعتبارات عمرانی، بررسی بودجه ابلاغی مناطق ۲۲گانه، آمادگی های لازم برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، وضعیت ساختمان های ناایمن، برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار بمناسبت عید سعید قربان و آماده سازی قربانگاه های عرضه بهداشتی دام در برخی از مناطق و… مطرح و در خصوص موارد فوق بحث و تبادل نظر شد.

🔹️همچنین در جریان این جلسه گزارشی از اقدامات منطقه ۱۲ در راستای رسوب ‌برداری، مانع‌زدایی، مرمت و بازسازی اساسی و همچنین ساخت حدود ۱۶واحد منهول در مسیر ۲۰۰۰ متر کانال شهرداری از چهار راه مولوی تا شوش ارائه شد و از زحمات هنرور معاون خدمات شهری منطقه ۱۲ تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •