×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دوازدهمین نشست کمیته محیط زیست کلانشهرهای کشور برگزار شد

‍ به گزارش. “فرازنیوز” «اصغر عطایی» سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این نشست با اشاره به اینکه تداوم بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات و چالش های محیط زیستی کلانشهرها حتما منجر به راهکارها و سیاست گذاری های کلان و اثربخش در حل موضوعات خواهد شد گفت: ارتقای ساختار محیط زیست در بدنه شهرداری‌های کلانشهرها چه از حیث اختصاص منابع مالی و چه از نظر نیروی انسانی متخصص و توانمند می‌تواند در تجمیع، انسجام و راهبری مباحث محیط زیستی در شهرداری‌های کلانشهرها بسیار موثر باشد.

وی اظهار داشت: مواردی همچون تامین منابع پایدار، عوارض آلایندگی محیط زیست و صرف آن در مسائل محیط زیستی شهرها، مدهای حمل و نقل پاک عوارض محیط زیستی، استفاده از منابع تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی، آلودگی هوا و تجربه کلانشهر تهران در معرفی شناسایی و پایش منابع آلاینده موضوعات مشترکی است که این نشست بستری برای تبادل تجربیات موفق محیط زیست شهرها و نیل به پویایی و رسالت محیط زیستی دارد.

وی تاکید کرد: انتظار میرود با حمایت شورای اسلامی شهر تهران و سازمان شهرداریها و دهیاریها اصلاح ساختار سازمانی محیط زیست کلانشهرها صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این نشست پس از طرح نظرات و پیشنهادات نمایندگان کلانشهرها در خصوص ارتقای ساختار محیط زیست شهرداریها، موضوعات تدوین طرح جامع آب خام و استفاده از پسآب در آبیاری شهری ارائه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •