×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری پویش جمع‌آوری فیلتر سیگار در بوستان پرواز

به گزارش “فرازنیوز” مجید فلاح با اشاره به اینکه پیشگیری از مصرف دخانیات باید از سنین کودکی در جوامع فرهنگسازی شود، گفت: درهمین راستا همزمان با هفته بدون دخانیات برنامه های فرهنگی و آموزشی در خانه های کودک سرای محلات بهرود، پرواز و فرحزاد با محوریت آشنایی مضرات مصرف دخانیات و آسیب به طبیعت برگزار شد.

وی به پویش پویش جمع آوری فیلترهای سیگار توسط کودکان در بوستان پرواز اشاره کرد و گفت: شماری از کودکان و اعضای کانون های محیط زیست محلات با هدف آگاه سازی و افزایش احساس مسئولیت در خصوص مضرات فیلتر سیگار و رها کردن آنها در محیط زیست اقدام به اجرای این پویش کردند.

وی ادامه داد: فیلتر سیگار به رغم اینکه زباله کوچکی محسوب می شود اما برای محیط زیست بسیار خطرناک است و اغلب توسط شهروندان در طبیعت و در پای درختان ریخته می شود که باعث تخریب محیط زیست، ایجادآلودگی خاک و تهدیدی برای سلامت انسان و حیات موجودات زنده دیگر خواهد شد.

فلاح با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع نه به سیگار ، خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، کودکان تصورات خود را در مورد زندگی سالم بدون دخانیات نقاشی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •