×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
PDH/PP یک پروژه استراتژیک است

فراز نیوز : مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم با حضور دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی، اعضای هیأت مدیره، سهامداران و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم؛ جلسه مجمع که با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش کلیپی از دستاوردها و اقدامات این شرکت برای حاضرین آغاز شده بود، با اعلام حضور ۸۱/۹ درصد از صاحبان سهام، به رسمیت شناخته شد.در ابتدای جلسه دکتر زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع گفت: پتروشیمی جم در سال گذشته با همت و درایت مدیران و کارکنان خود، اقدامات ارزنده‌ایی را انجام داده است که آثار و برکات آن برای کل کشور می‌باشد.

دکتر زمان‌پور در ادامه گفت: یکی از پروژه‌های استراتژیک پتروشیمی جم، پروژه PDH/PP است که آغاز عملیات اجرایی آن با حضور وزیر محترم نفت صورت گرفت و به لطف خداوند درخصوص تثبیت موقعیت زمین و تأمین منابع مالی این پروژه نیز اقدامات نهایی و مثبتی شکل گرفته است.

در ادامه مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به عنوان دبیر مجمع گفت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار به بازارهای هند و سوریه راه پیدا کردیم و در بازار هند موفق به فروش ۸۵ هزار تن از محصولات پلیمری شدیم و هدف امسال ما نیز ورود به بازار آفریقا است.​

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •