×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان ری

فراز نیوز : همزمان با روز جهانی اهدای خون ساختمان بیمه سلامت شهرستان ری روز دوشنبه نهم مردادماه سالجاری با حضور سردار علیرضا فخاری استاندار تهران، دکتر محمد بشارت فرماندار ، دکترسید علی یزدی خواه نماینده مجلس شهرستان ری، دکتر حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران ستادی سازمان بیمه سلامت ایران ، دکتر محمد غلام نژاد سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران و معاونین ایشان افتتاح شد .

سردار علیرضا فخاری استاندار تهران گفت : هر چقدر بتوانیم سطح آسایش و آرامش روح مردم را تامین کنیم سطح ایمان آنها را تقویت کرده ایم؛ یکی از آمارها و معیارهای رفاه در بین کشورهای دنیا، پوشش بیمه ای بوده که وظیفه دولت ها است و دولت سیزدهم تلاش می کند بیمه سلامت را در تمام سطوح کشور تسری دهد.

فخاری خاطرنشان کرد: در ایمان آفرینی و آرامش قلبها باید سهم بیشتری ایفا کنیم و دولت سیزدهم پیش قراول توسعه یافتگی در سلامت است. یکی ازشاخص های بسیار مهمی که دردنیا بعنوان ابزارهای اندازه گیری توسعه یافتگی مورد سنجش قرار می گیرد پوشش بیمه ای است ودرحقیقت تلاش دولتها برای فراگیرکردن سطح بیمه ها نه بعنوان صنعت اقتصادی بلکه بعنوان یک وظیفه ذاتی دولتها در ارائه خدمات بهتر به مردم دراین واحدها شکل می گیرد که به حمد الهی و با اراده و همتی که در دولت سیزدهم شکل گرفت و تلاش براین است تا بیمه سلامت را درهمه سطوح زندگی جامعه بزرگ ما درسطح کشور پوشش بده و این زمینه هارا فراهم کند.

درادامه دکتر حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این آئین خطاب به استاندار گفت: که قاطبه ساختمان های ما در استان استیجاری بود اما سعی داریم که ملک ها را قطعی خریداری کنیم.

وی افزود: به تازگی یک دفتر در میدان انقلاب هم افتتاح کردیم تا سه دفتر جدید را در تهران به بهره برداری رسانده باشیم.

به گفته این ایشان، ۹۸ درصد استقرار نسخه الکترونیک در کشور داریم و پرونده الکترونیک سلامت مورد تاکید رئیس جمهور بود که در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای فیزیک دفترچه بیمه در سال ۱۳۹۶ هزینه می کردیم اما امروز دفترچه ها به صورت الکترونیک درآمده و گرفتاری تعویض دفترچه برداشته شده است.

دکتر محمد غلام نژاد سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران ضمن خوش آمد گویی به حاضرین دراین جلسه گفت:یکی از برجسته ترین خدمات دولت سیزدهم که مهم است صندوق بیمه همگانی یا بیمه ایرانیان می باشد، درشهرتهران سه میلیون و چهارصد هزار نفر را تحت پوشش بیمه رایگان قراردادیم این آمار رو به افزایش می باشد.

ایشان افزود: همکاری مسئولان شهرستان در اجرای این پروژه قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان این منطقه باشیم.

وی اشاره کرد: انواع خدمات بیمه ای در این دفتر ارائه می شود و علاوه بر ری، به شهروندان مناطق ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۹ نیز خدمت رسانی می کنیم و افتتاح اداره بیمه سلامت شهرستان ری در راستای دسترسی عادلانه و بهینه به بیمه شدگان استان است تا ضمن کاهش تردد درون شهری و استانی از بار مراجعات نیز کاسته شود. دکترغلام نژاد ضمن قدردانی از استاندارتهران، فرمانداران شهرستان ، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و…. در حمایت از راه اندازی دفاتر یاد شده اظهارداشت:با توجه به واگذاری برخی از فرآیندها همانند تایید دارو به ادارات استانی ، انشالله زمینه تکریم ارباب رجوع و رضایت آنان را فراهم نمائیم.

دکتر محمد غلام نژاد در این جلسه گفت: سازمان بیمه سلامت ایران سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را بیمه رایگان کرده است و ما باید سراغ مردم برویم؛ ضمنا حدود ۲ میلیون جمعیت در شهرستان ری داریم که یک سوم این جمعیت بیمه سلامت دارند.

به گفته وی ، ۵ بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه بوده که تاکنون به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته است .

درپایان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران به سامانه تلفنی ۱۶۶۶ جهت پاسخگویی بیمه شدگان محترم در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •