×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه خدمات مشاوره ای روانشناختي رايگان ويژه افراد كم برخوردار در منطقه ۱۹

فراز نیوز: ویژه برنامه های هفته سلامت روان با شعار ” سلامت روان مسئوليت فردي و اجتماعي همه ماست ” و با هدف ارتقاء و افزايش آگاهي، تغيير و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان در منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: مشاوره هاي گروهي در قالب كار ويژه سلامت روان در چهار محله اسماعیل آباد، نعمت آباد، دولتخواه جنوبی و خانی آبادنوشمالی در حال اجراست كه به رفع معضلات و مشكلات مادران، جوانان و سالمندان در حوزه فرزندپروري، استرس و اضطراب مي پردازد.

ضمن اینکه خدمات مشاوره ای روانشناختي رايگان ويژه افراد كم برخوردار به منظور رفع مسائل و مشکلات آنها در طول این هفته ارائه می شود.

به گفته این مسئول همایش آموزشی با عنوان “نقش رسانه در ارتقاء سلامت روان شهروندان” با حضور مسئولین روابط عمومی اداره های سلامت شهردار ی مناطق ۲۲ گانه به میزبانی منطقه ۱۹ برگزار خواهد شد.

اخگر پور بیان کرد: تقدیر از مشاوران و روانشناسان فعال مناطق، آموزش ارتباط مؤثر ويژه والدين داراي نوجوان، اجرای گذر حال خوب در بوستان ولايت ، برپایی برنامه گفتگو در شهر با محوريت اشتراك تجارب زيستن در بوستان هاي منتخب ، برگزاري همايش آموزشي با موضوع خودمراقبتي در نشاط اجتماعي برای سفيران سلامت، برگزاري كارگاه هاي آموزشي، استفاده از ظرفيت فضاي مجازي به منظور بارگذاري و انتشار پيام هاي آموزشي با موضوع سلامت روان، ارسال پيامك هاي سلامت روان، استقرار ميز خدمات غربالگري و مشاوره بهداشت روان از جمله برنامه هايي است كه به مناسبت هفته سلامت روان در نظر گرفته شده است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •