×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 16 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارتقای خدمات پستی لازمه رضایت مشتریان

فراز نیوز : محمودلیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش رضایت مشتریان تاکید کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح امروز ۲۴ تیر۱۴۰۲ لیائی طی سفر به استان مازندران از واحدهای ستادی و اجرایی این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در جمع موزعین پست مازندران ضمن بررسی فرایندهای اجرایی خدمات پستی در این حوزه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت توزیع مرسولات با توجه به SLA سرویس های پستی در راستای جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.

لیائی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما ارتقای سطح معیشت همکاران در شبکه پستی است است گفت: با توجه به اینکه شرکت پست یک بنگاه اقتصادی است که به صورت هزینه و درآمد اداره می شود از این رو افزایش سطح معیشت رابطه مستقیم با افزایش ترافیک و درآمد شبکه دارد.

وی افزود: «پس با تلاش و پشتکار تمامی کارکنان در جذب ترافیک و افزایش در آمد می توان شاهد ارتقای سطح معیشتی همکاران بود.

بازدید از ادارات پست شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل و مرکز تجزیه و مبادلات پست استان به همراه محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران؛ از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به مازندران بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •