×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فراز نیوز: سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همزمان با روز جهانی مقابله با استثمار کودکان کار از برگزیدکان مسابقه نقاشی “آرزوهای کودکی ایران” تقدیر می کند.

به گزارش فراز نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، این مراسم در راستای رویکرد ویژه شهرداری تهران در ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور دکتر محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، اعضای محترم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، برخی شهرداران مناطق و معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲گانه برگزار می شود.
مدیران مراکز پویاشهر و رؤسای موسسات غیردولتی فعال در حوزه کودک و کار و همچنین حدود ۵۰ کودک ایران نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
گفتنی است در حاشیه این مراسم که عصر امروز چهارشنبه ۲۴ خردادماه در باغ موزه قصر برگزار می شود، نمایشگاه نقاشی های مسابقه “آرزوهای کودکی ایران” با حضور ۵۰ کودک کار برپا می شود و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برگزیدگان این نمایشگاه تجلیل می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •