×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جشن بهار ایران در محلات منطقه۲

فراز نیوز : شهرداری منطقه دو به مناسبت فرارسیدن ولادت فرخنده حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آیینی در قالب پويش “روز اميد” در ” بهار ايران” اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: به مناسبت نیمه شعبان برنامه های فرهنگی ،مذهبی و هنری با مشارکت گروه های مردمی، مساجد، با هدف نهادينه سازي فرهنگ انتظار و بسط مباني معرفتي ،ایجاد روحیه و تقویت فضای معنوی، شادی و نشاط اجرا می شود .
وی افزود: طرح نواي اميد با حرکت كاروان خودرويي و مولودي خانی، سرود، نواهاي مذهبي و آيييني در سطح محلات، برگزاری جشن بهار ايران در سطح مساجد، اعزام كاروان جمكران، برپايي موكب هاي فرهنگي در سطح منطقه بخشی از این برنامه ها است.
صالحی خاطر نشان کرد: برپايي ايستگاه هاي فرهنگي با اجراي جشن هاي اقوام و گروه هاي موسيقي سنتي و محلي، تجليل از خانواده شهداء و… از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که درقالب پويش “روز اميد” در ” بهار ايران” اجرا می شود
وی افزود: محلات منطقه با فضاسازی محیطی، آذین بندی و نورپردازی وهمچنین جانمایی المان گل نرگس به استقبال از جشن بزرگ انتظار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •