×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جلسه هماهنگی کمیته سلامت و ایمنی ویژه جشن بزرگ عید غدیر

فراز نیوز : برگزاری جلسه هماهنگی کمیته سلامت و ایمنی ویژه جشن بزرگ عید غدیرجلسه هماهنگی کمیته سلامت، ایمنی و محیط‌زیست دومین گردهمایی و جشن بزرگ عید غدیر با حضور نمایندگان سازمان‌های امدادی، انتظامی ، مدیریت شهری و مدیریت بحران در مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دکتر علی نصیری رئیس سازمان در این جلسه با اشاره به اهمیت رعایت نکات مربوط به استانداردهای ایمنی در زمان برگزاری تجمعات انبوه بر لزوم برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی ، حفظ تناسب جمعیت با مکان برگزاری و رعایت نکات پیشگیرانه در این زمینه تاکید کرد و گفت: تعداد مخاطرات احتمالی در زمان برگزاری تجمعات انبوه زیاد است و باید برای پیشگیری از این مخاطرات احتمالی برنامه‌ریزی کرد.

بنابراین گزارش در این جلسه رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز با اشاره به بازدید از مجموعه مدیریت بحران تهران گفت: بازدید از مجموعه مدیریت بحران تهران برای من غافلگیر‌کننده بود. این حجم از امکانات و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مدیریت شهری جای قدردانی دارد و امیدوارم بتوانیم شهر تهران را در مواقع بحران، ایمن نگهداریم.

وی در ادامه با اشاره به تجریه برگزاری جشن عید غدیر از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری دومین دوره این جشن بزرگ خبر داد و یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی حضور میلیونی شهروندان امسال کار بسیار سنگین‌تری بر عهده ماست و در نتیجه باید برای برگزاری درست آن برنامه‌ریزی کرد و همچنین از ظرفیت‌های مدیریت بحران نیز استفاده کرد.

در ادامه این نشست کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به بررسی موضوعات مربوط به اطلاع‌رسانی، حفظ انضباط، همکاری با ستاد مدیریت بحران ویژه مراسم، رصد مستمر میزان ازدحام جمعیت در ایستگاه‎‌های مترو و برنامه‌ریزی برای تسهیل تردد شهروندان پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •