×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مراسم های عزاداری دهه اول محرم در مراکز تحت پوشش سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

فراز نیوز : همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین علیه السلام و یاران باوفایش، مراسم زیارت عاشورا و سوگواری در ساختمان های سازمان خدمات و مشارکت ها اجتماعی شهرداری تهران و مراکز تحت پوشش این سازمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، با توجه به ضرورت تبیین و تشریح نهضت و قیام امام حسین علیه السلام و عزاداری برای شهادت سومین امام شیعیان جهان و یاران با وفایش، برنامه ای تحت عنوان “محتشم دل ها” شامل زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی و سوگواری در ساختمان های مرکزی و شماره دو و شماره سه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در طول دهه اول ماه محرم با حضور کارکنان این سازمان برگزار می شود.

🔻همچنین در مراکز یاورشهر و گرمخانه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز در راستای معنویت افزایی مددجویان، ویژه برنامه های مذهبی دهه اول محرم تحت عنوان “کبریت احمر” برگزار می شود.

🔻تبیین جایگاه بلند فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین علیه السلام، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به تاسی از واقعه خونبار عاشورا و فرهنگ سازی سبک زندگی امام حسین علیه السلام، عبرت های عاشورایی و انتقال مفاهیم و پیام های عاشورای حسینی و تبیین عفاف و حجاب از منظر قران و عترت از جمله اهدافی است که در کنار سوگواری و بزرگداشت مقام امام حسین علیه السلام دنبال می شود.

🔻در مراکز یاورشهر و گرمخانه ها به صورت روزانه در دهه محرم شاهد سخنرانی و سوگواری توسط روحانیون معزز و مداحان اهل بیت علیهم السلام خواهیم بود.”سوگ قدسیان” مربوط به پرده خوانی و نقالی عاشورا، “۷۲ صفحه عشق” مربوط به تعزیه خوانی و همچنین برنامه “عطر عشق” با سیاه پوش کردن مراکز یاورشهر از دیگر برنامه های ایام محرم است.

🔻همچنین در طول دهه اول ماه محرم شاهد برپایی “موکب من حسینی ام” در جنب گرمخانه ها و توزیع نذری برای گرامیداشت این ایام خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •