×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نشست تخصصی توسعه زیر ساخت های ورزش در منطقه۲۲

فراز نیوز : نشست تخصصی توسعه زیرساخت های ورزشی در منطقه۲۲ با حضور زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ، مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران با قهرمانان، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در این نشست مسعودنصرتی گفت: این منطقه به دلیل تازه تاسیس بودن از کمبود زیرساخت ها مختلف مواجه است که یکی از این زیرساخت کمبود سرانه ورزشی است.

وی افزود: چندین هکتار محیط با کاربری گوناگون در منطقه وجود دارد که با بهره مندی بخشی از این محیط ها در حوزه ورزشی کمک به بالا رفتن سرانه ورزشی خواهد شد.

در ادامه این نشست زهرا شمس احسان نیز گفت: شورای اسلامی شهر تهران به شکل ویژه توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق۲۲ گانه را دنبال می کند و باتوجه به اینکه منطقه۲۲ از کمبود سرانه ورزش مواجه است نگاه متفاوتی به این منطقه داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: توسعه ورزش همگانی کمک به توسعه ورزش قهرمانی را به وجود می آورد که این موضوع نیز در منطقه۲۲ دنبال می شود.

در این جلسه حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ نیز گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزش ارائه کرد.

🔷️در پایان این نشست قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ساکن در منطقه۲۲ به ظرفیت ها و چالش های پیش روی توسعه ورزش در این منطقه پرداختند و در آخر از زحمات آنها تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •