
داپاپ فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و به گفته شفیزاده، این کسبوکار سال ۱۴۰۲ به نقطه سربهسر (Break Even Point) رسیده است و توانسته پس از چهار سال فعالیت، هزینههایش را تأمین کند.
مدیرعامل داپاپ میگوید این اپلیکیشن درحالحاضر ۷.۵ میلیون کاربر دارد که ۲ میلیون کاربر فعال هستند. او تصریح میکند منظور از کاربران فعال کسانی هستند که ماهیانه حداقل یک تراکنش در این اپلیکیشن انجام دادهاند.
مدیرعامل داپاپ، پلتفرم فعال حوزه فینتک و cashback میگوید مبلغ برگشت نقدی داپاپ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط روزانه از مرز یک میلیارد تومان گذشته است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در این پلتفرم ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.
طبق گفته مدیرعامل داپاپ نرخ مشتریان وفادار داپاپ ۱۸ درصد است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپاپ ۲۷ درصد بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.
در پایان رویداد هم برخی کسب و کارها به بیان تجربههای خود در رابطه با داپ اپ پرداختند و تجربه بازگشت وجه را برای کاربران جذاب برشمردند.
https://faraaznews.ir/?p=141736