×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فراز نیوز : به مناسبات فرا رسیدن روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با پرسنل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمدی صدر در جریان این دیدار ضمن تبریک این روز به پرسنل روابط عمومی، با تشریح برخی از سجایای اخلاقی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم مربوط به جناح و گرایش خاص سیاسی نبود و مکتبش خط کشی، با حجاب و کم حجاب، من و بی من و صف کشی نداشت. مکتب او مکتب عشق، انسانیت و آزادگی بود. مکتب او این بود که خم می شد و دست رزمنده را می بوسید و همه دوست داشتند کنار او باشند.

🔻دکتر احمدی صدر ادامه داد:به نظرم یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها در عصر حاضر این است که یاد و نام شهدا را گرامی دارند و مکتب چهره های شاخصی چون سردار دل ها را گسترش داده و زوایای مختلف آن را به سمع و نظر مردم عزیز برسانند.

🔻 مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه روابط عمومی یعنی ارتباط با عموم مردم و شهروندان خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید ارتباط خود را با مردم به صورت دو سویه و صادقانه حفظ کرده و گسترش دهد به نحوی که فعالیت هایی که صورت می گیرد منصفانه و واقع بینانه به استحضار مردم برسد و مردم مطلع شوند که خادمین آنها چه اقداماتی را برای جلب رضایت شهروندان به کار می گیرند.

🔻وی همچنین افزود: روابط عمومی باید به درستی و بسیار گویا شرح فعالیت هایی که این سازمان انجام می دهد را برای شهروندان تشریح کند. شاید هنوز برخی نمی دانند این سازمان چه فعالیت های گسترده ای در حوزه کودکان کار، معتادان متجاهر، کارآفرینی، مشارکت ها، مسئولیت پذیری اجتماعی و … انجام داده و چه برنامه های مهمی نیز در پیش دارد.

🔻دکتر احمدی صدر در پایان از پرسنل اداره روابط عمومی خواست به جای اهمیت دادن به کمیت به کیفیت کار توجه کرده و در راستای اطلاع رسانی دقیق به شهروندان در سطح پایتخت تلاش کنند.

🔻 وی سپس شنونده نظرات و پیشنهادات پرسنل روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای بهبود مسیر پیشرفت این اداره بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •