×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت قرارگاه اجتماعی تهران به کجا رسید؟ / ۲۵ دستگاه، مستقیم و غیر مستقیم در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دارند

فراز نیوز : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از مصوبه مهم دولت برای افزایش اختیارات مدیریت شهری پایتخت در حوزه آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: قرارگاه اجتماعی شهر تهران با این مساعدت دولت و هیات وزیران احتمالا یک ماه دیگر کارش را شروع می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در گفت‌وگو با “همشهری آنلاین” در این باره عنوان کرد: شهردارتهران در حوزه معتادان متجاهر، کودکان کار و متکدیان به رئیس جمهوری پیشنهادی را ارائه داد که اختیارات شهرداری تهران در این حوزه افزایش پیدا کند. این موضوع در دولت مصوب و مراحل آن در هیات وزیران انجام شده است و فکر می کنم ظرف یک‌ماه آینده اختیارات لازم به شهرداری واگذار شود تا بتواند مدیریت یکپارچه را در حوزه آسیب های اجتماعی پیاده کند. در این صورت، جلسات قرارگاه به شکل دیگری و با قوت بیشتری تشکیل خواهد شد و ما در خدمت دستگاه ها ونهادهای متولی در این زمینه خواهیم بود.

🔻دکتر احمدی صدر با بیان اینکه خلاء و کمبودی در حوزه های مختلف مدیریتی به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: موضوع اصلی این است که مدیریت و فرماندهی واحد در این زمینه وجود ندارد. ۲۵ دستگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئولیت دارند اما جایی نیست که دستاوردها و اقدامات این دستگاه‌ها جمع آوری و مدون شود. بر همین اساس برای نخستین بار در کشور قرار است دست کم برای کلانشهر تهران این اتفاق بیفتد که لااقل در حوزه برخی آسیب‌های اجتماعی (معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار) مدیریت یکپارچه شهری ایجاد و با اختیارات لازم به شهرداری تفویض شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •