×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدارس منطقه ۱۹درهفته سلامت میزبان اتوبوس فراموز سیار می شوند

فراز نیوز: شهردارمنطقه ۱۹ از استقرار اتوبوس فرآموز سیار سلامت در سه مدرسه این منطقه در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت به مناسبت هفته سلامت با هدف آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت فراگیری مهارت‌های ارتباطی و فردی برای دانش آموزان افزود: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و به همت اداره سلامت منطقه ۱۹، فرآموز سیار روز چهارشنبه در سه مدرسه ابتدایی محدوده مستقر شده و به اجرای برنامه می پردازد.
به گفته این مسئول این آموزش ها به منظور مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی، خودمراقبتی و نکات آموزشی سلامت محور در قالب بازی، اجرای نمایش عروسکی و مسابقه در مدارس شهید کیهانی محله نعمت آباد، الغدیر۲ محله شهید کاظمی و شهید سالاری شریعتی جنوبی برگزار می شود.
فرهادی بیان کرد: مراکز فرآموز سیار منطقه ۱۹ با هدف ارتقا سلامت اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان به همت اداره سلامت راه‌اندازی شده است تا در قالب برپایی تئاتر، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی‌های متنوع قصه گویی مهارت‌های لازم را آموزش دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •