×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هفدهمین جلسه‌ی بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل امور مالیاتی جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی

فراز نیوز : مودیان بزرگ با هدف آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد آن‏ها، نزدیک کردن دیدگاه‏‌های صف و ستاد سازمان، تبادل اطلاعات و تجربیات و همچنین ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود امور و تحقق بهینه اهداف و رویکردهای تحولی نظام مالیاتی برگزار شد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در هفدهمین جلسه ارزیابی عملکرد ادارات کل امور مالیاتی که با حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی ذیربط برگزار شد، این بار عملکرد اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار چهارساعته، مصلحی مدیرکل امور مالیاتی مودیان بزرگ عملکرد اداره کل امور مالیاتی را در ابعاد و شاخص ‏های گوناگون تشریح و در ادامه به تبیین اهداف و برنامه های این اداره کل جهت تحقق درآمدهای مالیاتی در سال‏جاری و برنامه ریزی برای سال آینده پرداخت. در ادامه معاونین و روسای امور آن اداره کل نیز به بیان نقطه نظرات و برخی دغدغه ها و مسایل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این جلسه، موضوع ارزیابی عملکرد ادارات کل امور مالیاتی را مهم و ضروری ارزیابی کرد و نقش اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ را در تامین درآمدهای مالیاتی برجسته و ممتاز خواند و ضمن تبیین سیاست‏ ها و برنامه های تحولی نظام مالیاتی بر ضرورت تعیین تکلیف معوقات مالیاتی، تمرکز و تسریع در رسیدگی به پرونده های مهم و بزرگ باقی مانده، مدیریت بهینه منابع انسانی، توجه به معیشت و رفاه همکاران، ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان توانمند و موثر، توجه به آموزش کاربردمحور کارکنان و تعامل سازنده و موثر با مودیان تاکید کرد.

دکتر منظور در ادامه خاطرنشان کرد: تدوین ضوابط و دستورالعمل دقیق جهت انتقال پرونده های مهم مالیاتی از اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ به استان ‏ها در راستای اجرای مفاد قانون بودجه و همچنین رفع موانع و محدودیت های دخیل در وصول معوقات پرونده های مهم در دستور کار این سازمان قرار دارد.

گفتنی است برگزاری جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل امور مالیاتی به صورت منظم و مستمر با هدف آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد آنها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود امور و تحقق بهینه اهداف و رویکردهای تحولی نظام مالیاتی در کنار ارائه گزارش اقدامات، تحولات، برنامه ها و مشکلات ادارات کل و همچنین بررسی مسائل، نقطه نظرات و دیدگاه ‏های مدیران صف و ستاد برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •