×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه مرمت کانال هاى اصلی جمع آورى آب هاى سطحى منطقه ۳ در حال اجراست

فراز نیوز : به منظور کاهش خطرات و جلوگیری از انتشار آلودگی کانال های عبوری از سطح این منطقه، مرمت و بازسازی کانال های روباز و سرپوشیده در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران در این زمینه اظهار داشت: با فرارسیدن فصل پاییز و بارش های فصلی ، پروژه عملیات اجرایی ترمیم و مرمت مجاری شبکه اصلی در کانال های زرگنده و مجتبایی در مراحل پایانی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: روباز بودن کانال ها علاوه بر احتمال سرریز شدن در زمان های بارش های فصلی، ایجاد آلودگی و خطرات احتمالی را به همراه دارد که این منطقه به منظور کاهش این خطرات تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

فرهادیان به مرمت دیواره ها و کف کانال های روباز سطح منطقه اشاره کرد و افزود: اکثر نقاط منطقه ۳ درشیب قرار گرفته که همین امر باعث شده آب های سطحی، فاضلاب و آلودگی های شهری از مناطق بالادستی به این منطقه سرازیر شود.معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: دیواره ها و کف کانال زرگنده در دو فاز ، حدفاصل صدر تا خیابان مینا و حدفاصل خیابان های مینا تا میرداماد و کانال مجتبایی در محدوده خیابان جلفا مرمت شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •