×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب تندیس سرآمدی در فعالیت های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی توسط سیمیدکو

فراز نیوز :همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) به عنوان شرکت سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با حضورآقایان، احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع مجلس ، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از دانشجویان و اساتید این حوزه برگزار شد.

در این همایش از شرکت‌های فعال و سرآمد در زمینه حفظ و حراست از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی با رویکرد اهتمام به مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی و زیست محیطی کشور تقدیر به عمل آمد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) از پیشگامان حفظ و حراست از محیط زیست با اجرای پروژه های بزرگ زیست محیطی و بازیابی و احیای آب در کشور است که در این همایش از محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت نیز تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •