×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۷۴هزار قبض عوارض پایدار شهری دردست شهروندان منطقه۲

فراز نیوز : معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه۲ گفت: قبوض عوارض پایدار شهری با حضور نیروهای شهرداری منطقه در محلات به صورت مستقیم به مالکان تحویل داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، رحیم اسدی معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه با اعلام این که توزیع گسترده فیش‌های قبوض عوارض نوسازی و مشاغل در بین شهروندان، اصناف و واحدهای تجاری و… آغاز شده است؛ گفت: ۲۷۴ هزار قبض عوارض پایدار شهری صادر شده در فرایند توزیع قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته قبوض عوارض از طریق اداره پست به دست مالکان می‌رسید، افزود: به منظور نظارت بیشتر در نحوه توزیع و دعوت از شهروندان به مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، ماموران توزیع به همراه کارت شناسایی با مراجعه به درب منازل و واحدهای تجاری، قبوض را تحویل مالکان می‌دهند.

اسدی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته اجرایی منطقه، قبض‌های صادر شده توسط ۷۳ مامور توزیع می‌شود که می‌بایست هر مامور روزانه ۷۵۰ قبض تحویل دهد و ماموران توزیع با هماهنگی ۹ سرگروه و نظارت ۹ ناظر به فعالیت می‌پردازند.

معاون شهردار منطقه۲ افزود: همزمان با توزیع فیش‌های صادره، ماموران به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان در خصوص بخشودگی جرایم عوارض می‌پردازند و از آنها دعوت می‌شود تا با پرداخت عوارض خود تا ۲۹ اسفند، علاوه بر این بخشودگی از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی نیز بهره‌مند شوند.

اسدی به بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اطلاع رسانی در خصوص بخشودگی جرایم عوارض پایدار اشاره کرد و گفت: این بخشودگی از استثنائی‌ترین بخشودگی‌های جرائم در تاریخ بلدیه است و چنانچه هر یک از شهروندان موفق به پرداخت عوارض خود دراین فرصت نشوند از سال آینده مطابق با قانون عوارض پایدار شهری، مشمول دو ونیم درصدجرایم ماهیانه می‌شوند.

به گفته معاون شهردار منطقه۲؛ قبوض عوارض کسب و پیشه برمبنای محاسبات سال ۹۹ صادر شده است و این فرصت بسیار مناسب برای صاحبان اصناف است تا از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

وی همچنین از استقرار ستاد پاسخگویی در منطقه خبر داد و گفت: شهروندان در صورت ابهام در چگونگی نحوه محاسبات عوارض می توانند به ستاد پاسخگویی اداره درآمد منطقه ۲ واقع در بلوار قیصر امین پور، خیابان سیزدهم شرقی، شهرداری منطقه مراجعه کنند و یا با شماره های ۹۶۰۳۲۲۲۷-۹۶۰۳۲۲۱۹-۹۶۰۳۲۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •