×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آخرین نشست فصلی مدیران محیط زیست مناطق ۲۲گانه برگزار شد

به گزارش  “فرازنیوز”   “حلیا سادات حسینی” مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ ضمن تشکر از همدلی و همراهی بین صف و ستاد در سالی که گذشت، گفت: همدلی و همیاری در سال آینده را از غرفه‌های محیط زیستی که در ایام نوروز بر پا می‌شود شروع کنیم تا همچنان شاهد پیشبرد اهداف باشیم ما با توجه به مسئولیت حقوقی که در راس حرم محیط زیستی داریم سالی که گذشت را سالی پربار می دانیم که این امر با کمک شما بزرگواران و همکاران محیط زیستی به تحقق پیوست.

حسینی ضمن اشاره به ابلاغیه‌های محیط زیستی از جانب اداره کل و رعایت دستورالعمل‌های صادره و اجرای دقیق از سوی مناطق گفت: فرآیند و میانگین انجام فعالیت‌های محیط زیست از جمله شناسایی آلاینده‌ها و رفع آنها بسیار مطلوب و قابل قبول می‌باشد.

وی افزود: دغدغه مند سازی مدیران شهری و شهروندان نسبت به معضلات محیط زیستی و برطرف کردن آن معضلات در سطح شهر تهران توسط اداره کل و همکاری مدیران مناطق ۲۲گانه میسر شد، که به حد قابل قبولی از دید مدیران شهری رسید و مدیران بالادستی شاهد تغییرات قابل توجهی در مناطق ۲۲گانه شهر تهران بودند که این امر در نهایت تشکر و قدردانی شورای اسلامی شهر تهران را به همراه داشت که این نشان دهنده عملکرد قابل قبولی در سطح کلان در حوزه مدیریت شهری می‌باشد.

همچنین حسینی تاکید کرد؛ همکاری و همیاری شما بزرگواران در حوزه محیط زیست با اداره کل امسال بی‌نظیر بود و ما شاهد زحمات شبانه روزی همکاران بوده‌ایم، ما نیز تمام قد حامی شما عزیزان، همکاران و مدیران مناطق بوده‌ایم و خواهیم بود انشالله در سال آینده هم شاهد همکاری و همدلی بیشتر بین صف و ستاد باشیم.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه افزود: هدف همه ما پیشبرد اهداف در شهرداری تهران است، مدیران محترم مناطق ۲۲گانه همانطور که در حوزه شناسایی آلاینده و معضلات آنگونه که باید عمل کرده‌اند، باید در حوزه عمل و اجرا نیز پیش دستی کنند.

حسینی در پایان افزود: ما در اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما بزرگواران و همکاران هستیم هر نکته‌ای که باعث بهبود و پیشرفت در حوزه مدیریت شهری شود را به ما ابلاغ کنید ما نیز نگرش خود را در سطح کلان تغییر می‌دهیم و آن را میپذیریم.

در پایان نشست از مدیر و کارمند نمونه اداره کل تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •