×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
بازدید سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه منطقه آزاد چابهار

فراز نیوز : استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه منطقه و فرصت های سرمایه گذاری ارایه شده منطقه آزاد چابهار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، منطقه آزاد چابهار با ۵۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش ۷۰۰ میلیون یورو و ۸ شرکت از بخش خصوصی، در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ که امروز، یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور ریاست جمهوری و مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در تهران افتتاح شد، حضور دارد.

در نخستین روز از آغاز این نمایشگاه هیاتی شامل معاون وزیر و رییس شهرک های صنعتی عمان از غرفه منطقه آزاد چابهار دیدن و برای شروع مروادات تجاری – اقتصادی از طریق منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کرد.

هیات هایی نیز از هند و سلیمانیه عراق به همراه فعالان اقتصادی کشورمان ایران، بازدیدهای جداگانه ای از فرصت های ارایه شده در این غرفه داشتند.

گفتنی است، منطقه آزاد چابهار در غرفه شماره ۸ سالن شماره A 38 در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از امروز ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •