×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
برگزاری جلسه هم اندیشی سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان

فراز نیوز : مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جلسه هم اندیشی و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در استان خوزستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود ازند در خصوص برگزاری این نشست، تصریح کرد: صبح امروز جلسه هم اندیشی و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در استان خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل – معاونین و اعضا هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در محل استانداری خوزستان، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص فرصت های سرمایه گذاری، تولید، حوزه عمران، فرهنگی و گردشگری؛ استاندار خوزستان تمام دستگاه های اجرایی را ملزم به همدلی وهم افزایی نمود تا با استفاده از ایده های جدید فعالیت های مهم واثر گذاری در شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام دهند تا مردم اثر خدمات انجام شده را به وضوح لمس کنند.

مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: موضوع احداث شهرک اربعین جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین حسینی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرر گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •