×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر

فراز نیوز : همزمان‌ با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، پردیس فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به فضاسازی مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: به منظور خدمات رسانی به راهپیمایان، پردیس فرهنگی شامل غرفه میز خدمت ، کودک و نوجوان ، فرهنگی ، عفاف و حجاب ، سلامت و … در مقابل بیمارستان فیروزآبادی برپا می شود.

🔻مالمیر با اشاره به برپایی غرفه های صلواتی و پذیرایی به صورت مشارکتی در مسیر راهپیمایی، افزود: به همین مناسبت ضمن برپایی استیج در ابتدای مسیر راهپیمایی در خیابان فدائیان اسلام مقابل کانون سمیه و همچنین در میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، سرودهای حماسی و انقلابی در خیابان حرم، میادین و معابر طنین انداز می شود.

🔻او نصب تمثال شهدای انقلاب در مسیر راهپیمایی،برگزاری جشن های دهه فجر در سرای محلات، هماهنگی استقرار خودروهای صوت در مسیر راهپیمایی و مشارکت در نورافشانی همزمان با طنین انداز شدن نوای الله اکبر بر روی بام مساجد منتخب، راس ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن ماه را از دیگر اقدامات این ایام عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •