×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فراز نیوز: مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت در نشست شورای روابط عمومی جایزه حمایت از مصرف کنندگان جزییاتی از برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت » را اعلام و اظهار کرد : امید به آینده باید در بین آحاد جامعه تقویت شده و افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت ؛ حسین زاده قشمی افزود : طرح راهیان پیشرفت مسیر آشنایی با دستاوردهای کشور است و این پیشرفت میسر نمی شود مگر با پرورش و حفظ سرمایه های انسانی که طبیعتا کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست . بنابراین ایجاد انگیزه در جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان بعنوان یکی از راهکارهای مهم برای تحقق این موضوع می باشد. وی تصریح کرد : با توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری در موضوع تمدن نوین اسلامی که مراحل انقلاب ، نظام سازی ، دولت سازی ، جامعه سازی ، را مقدمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی می داند که این تمدن خود مقدمه ای بر ظهور منجی عالم بشریت است. امروز پس از انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشکیل دولت اسلامی باید جامعه سازی را سرلوحه جهاد تبیین نماییم. حسین زاده قشمی در ادامه می گوید : به همین دلیل لازمه این امر آن است که اقدامات مختلفی انجام دهیم از جمله اینکه نخبگان جوان را با ظرفیتها و کارهای بزرگ علمی صورت گرفته در جمهوری اسلامی در طی این سالها آشنا نماییم. بنابراین لازم است که در ابتدای امر قشر جوان و نوجوان ما اعم از دانش آموزان ، دانشجویان و نخبگان و رهبران افکار عمومی بصورت حضوری و بازدید از شرکتهای تولیدی ببینند که این شرکتها در حوزه های مختلف از جمله صنعتی ، معدنی و تجاری ، هسته ای ، پزشکی ، نانو تکنولوژی ، لیزر و…. کشور در چه جایگاهی قرار دارند . مدیر کل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان با بیان این که خروجی این اردوها دو دستاورد کوتاه مدت و بلندمدت دارد ، خاطر نشان کرد : دانش آموزان و دانشجویان با دستاوردهایی که بسیاری از آنها در حوزه صنعت و معدن است به نوعی روحیه خودباوری خود را ارتقاء می دهند. از طرفی الگویی برای آنها شکل می گیرد که برخلاف برخی تفکرات موجود در کشور مبنی بر اینکه ما به پیشرفتهای خاصی دست پیدا نکرده ایم ، با پیشرفتهای بدست آمده در بسیاری از علوم آشنا می شوند و خود را کارآفرینان و متخصصان آینده کشور خواهند دید.
وی همچنین افزود : در ادامه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت تشکیل باشگاه سفیران صنعت و معدن ، باشگاه مشاورین ، باشگاه خانواده و بازنشستگان را در همین راستا تبیین و جامعه سازی در جریان این رویدادها را یک راهبرد اصلی برای برگزاری این قبیل رویدادها دانست. در باشگاه سفیران صمت دانش آموزان علاقمند به حوزه موضوعات صنعت ، معدن و تجارت در جریان رویدادهای حضوری منتخب و برترین آنان به عنوان سفیران صمت معرفی می گردند تا مبلغان دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه هدف باشد. لازم بذکر است ؛ طرح راهیان پیشرفت پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین و درراستای دستور ریاست محترم جمهور و تاکیدات وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت و با هدف آشنایی نسل جوان و تحصیلکرده با دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی برگزار می شود . همچنین در ادامه نشست اعلام شد ؛ عطف به دستورات ریاست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مدل اجرایی جایزه حمایت مصرف کنندگان با توجه به مدلهای علمی روز دنیا به روز رسانی خواهد شد تا ضمن تقدیر از شرکتهای برتر استراتژای تعالی شرکتهای حاضر در این جایزه نیز محقق گردد. در پایان این نشست مدیران روابط عمومی و نمایندگان شرکتهای منتخب ضمن ارائه نقطه نظرات خود ، با استقبال از این طرح ، اجرای آن را امیدآفروین و موجب معرفی دستاوردها و تولیدات داخلی دانسته و بر عملی شدن آن تأکید و آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت در خصوص اجرای هر چه بهتر فرایند اجرایی جایزه ملی حمایت مصرف کنندگان ، کمپین های رسانه ای حوزه سازمان حمایت و اردوی راهیان پیشرفت اعلام کردند

روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •