×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از واحد برتر ایمنی خوزستان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مجتبی ظفری پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبریک هفته کار و کارگر به سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، ‌گفت: شرایطی که همه ما در آن قرار گرفته‌ایم، فرصتی است که با انجام کار برای مردم، توشه‌ای دنیوی و اخروی به دست آوریم. یقینا برگزاری آزمون و ایجاد اشتغال برای جوانان در مسیری عادلانه، نشان از اهمیت بالای سرمایه انسانی در فولاد خوزستان است. 

وی گفت: ایمنی اصل ضروری در کار محسوب می شود. رعایت ایمنی در محل کار خصوصا در مجموعه های صنعتی بزرگ نظیر فولاد خوزستان، یک‌ امر اجتناب ناپذیر است. اقدامات مدیریت ایمنی در فولاد خوزستان با این عملکرد درخشان، شایسته تقدیر است.

ظفری پور در ادامه با ابراز خرسندی از راه‌اندازی ابرطرح مگامدول آهن اسفنجی، اظهار داشت: این طرح ملی دستاوردی‌ است که می‌توان از آن بعنوان یک سرمایه ارزشمند استفاده نمود و با اتکا به دانش ‌و تخصص نیروی انسانی بومی آن را به جهانیان معرفی نمود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در این دیدار اظهار داشت: سرمایه انسانی متخصص، متعهد و توانا از ارکان اصلی پیشرفت هر شرکت به شمار می آید. فولاد خوزستان با داشتن نیروی انسانی با چنین ویژگی هایی، روز به روز پله های ترقی را طی می کند.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نیروی متخصص و جهادگر در گروه فولاد خوزستان مشغول به فعالیت هستند تا چرخه ی تولید در بزرگ ترین مجموعه صادرکننده کشور، مقاوم به کار خود ادامه دهد. در دو سال گذشته بیش از هزار تَن از نیروهای بومی از طریق آزمون و با طی نمودن مراحل استخدامی در این شرکت مشغول به کار شدند؛ در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت و از توان و تخصص و دانش جوانان خوزستانی بهره لازم را خواهیم برد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه با کارگران خطوط تولید فولاد خوزستان دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات این قشر فداکار، تجلیل نمود.

co

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •