×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سطح برگزاری مسابقات ایمپاسکو نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی دارد


به گزارش “فرازنیوز” محمدحسن ارغند مدرس جمعیت هلال احمر و داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور که شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران متولی برگزاری آن است، در این باره توضیح داد: حواشی مسابقات از جمله رفت و آمد در زمین مسابقات، آیتم‌های تشکیل دهنده، جایگاه و امکانات نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته که تمام این موارد در آماده سازی هر چه بهتر امدادگران تاثیرگذار است.

وی افزود: یکی از نکات مهم مسابقات سال جاری تیم فنی و به همراه داشتن لوازم فنی است که در زمین حضور دارند و در صورت بروز مشکل در هر کدام از ابزار و سازه‌ها بلافاصله رفع مشکل در زمین انجام می‌گیرد و این مساله سرعت برگزاری مسابقات را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است.

ارغند تصریح کرد: یکی از بهترین اقداماتی که در سال جاری انجام شده استفاده از مانکن به جای مصدومان انسانی است که کیفیت کار را افزایش داده و این مساله شرایط را برای همه تیم‌ها یکسان کرده است.

وی ادامه داد: ابزار و دستگاه‌هایی که در ششمین دوره مسابقات مورد استفاده قرار گرفته نسبتا نو هستند و همین مساله سطح مسابقات را نسبت به سال گذشته افزایش داده است.

داور ششمین دوره مسابقات امداد و نجات در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفتی که در برگزاری مسابقات امسال داریم تیم‌ها برای حضور و کسب رتبه در مسابقات سال‌های آینده نیاز به ایجاد آمادگی جدی از ماه‌های قبل دارند و با تمرینات محدود نمی‌توان در مسابقات این سطح رتبه کسب کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •