×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر

فراز نیوز : نشست تخصصی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛‌ در این نشست تخصصی، دکتر کریمی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون عملکرد مناسبی در حمایت از تولید کنندگان داشته و این امید وجود دارد که این بانک در تعامل با صنعت پتروشیمی در منطقه نیز دستاوردهای مناسبی ارائه دهد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند ابراز امیدواری کرد ازظرفیت بانک توسعه تعاون درراستای حمایت از شرکت‌های پتروشیمی و طرح های مختلف علمی وپژوهشی نیز استفاده شود.
درادامه دیدار مدیرعامل بانک توسعه وتعاون گفت : صنعت پتروشیمی از بخش های مهم و راهبردی کشور است و از ابزارهای نفوذ کشور در بازارهای جهانی به شمار می آید و توسعه این صنعت موجب جلوگیری از خام فروشی نفت شده و فعالیت واحدهای صنعت پتروشیمی باعث ایجاد ارزش افزوده بیشتر و فرصت های شغلی بالاتر در اقتصاد گردیده است.
وی تاکید کرد: با توجه به نیازهای بازار های خارجی به محصولات این صنعت، ارز آوری مناسبی برای کشور از این صنعت متصورمی باشد.
شرکت پتروشیمی اروند بـزرگتـریـن تولید کننده زنجیره پـی وی سـی جهـان در راستای توسعه صنعتی و با هدف تامین مـواد اولیه صنایع پایین دستی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی در سایت ۳ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مشغول به فعالیت می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •