×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هتل سازی در بوستان‌ها برای حفظ فضای سبز / برنامه‌ریزی برای جذب ۸۰ همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

به گزارش. “فرازنیوز”  نوید خاصه‌باف با اشاره به تغییر رویکرد در حوزه سرمایه‌گذاری در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: در یک دوره نگاه متفاوتی به سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیری می‌شد و این مساله سبب شد که اکثر سرمایه‌گذاری‌ها به سمت دعاوی حقوقی پیش برود اما تغییر رویکرد مدیریت منجر شد که نه‌تنها بخش زیادی از دعاوی قضایی حل و فصل شوند، بلکه سرمایه‌گذاران را مجاب کردیم که نسبت به سرمایه‌گذاری در شهرداری تهران اقدام کنند به‌گونه‌ای که ۱۵ پروژه‌ای که متوقف شده بود و به مشکلات حقوقی برخورده بود با همراهی و همدلی تعیین‌ تکلیف شد.

با این حال نوید خاصه باف در این مجتمع تجاری اعلام کرد ۶ هتل به عنوان پروژه‌های کلان در شهر تهران، در حال مطالعه است که ۴ هتل از این مجموعه در فضاهای سبز در مناطق ۱۳، ۲۲ و ۴ ساخته می‌شود.

خاصه باف با اشاره به اینکه در هتل برج میلاد هم سرمایه گذار خارجی با ۶۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه ورود کرده است، گفت: درباره هتل‌های قابل احداث در فضای سبز هیچ مجوزی صادر نشده است و طرح‌های آنها هم نهایی نشده است. اخیرا با یک مجموعه فاخر جلسه‌ای درباره این ۴ هتل جنگلی داشتیم که امیدواریم مذاکرات به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران با بیان اینکه به دلیل کمبود منابع آبی و هزینه های نگهداشت جنگل، بخشی از فضاهای جنگی از جمله چیتگر و سرخه حصار دچار آسیب می شود، بیان کرد: یکی از راههای نجات فضای سبز، حضور بخش خصوصی است که یک طرح سرمایه گذاری تعریف می کند و در ازای آن شهرداری تهران بخش خصوصی را ملزم به نگهداشت فضای سبز می کند.

وی در ادامه در خصوص ساخت ۴ هتل در فضای سبز تهران گفت: ۴ هتلی که عنوان شد در مناطق جنگلی ساخته می شود. حدود طرح‌ها در سازمان فضای سبز استخراج شده است و بعد که طرح ساخت این هتل ها آماده شد به سازمان منابع طبیعی برای اخذ مجوز ارجاع می شود. همچنین به زودی فراخوان هتل کوهستان در منطقه ۲ را منتشر می‌کنیم تا علاقمندان برای سرمایه گذاری حضور یابند. هتل دیدار هم نیمه کاره مانده است که سرمایه گذاران خصوصی می‌توانند در آن حضور یابند.

او با اشاره به اینکه در کلان پروژه های جدید، احداث ۴ هتل در مناطق ۴ و ۱۳ (۲هتل) و منطقه ۲۲ با ۸هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین هتل کوهستان در منطقه ۲ با ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری آماده جذب سرمایه است. همچنین هتل و مجتمع اداری برج میلاد با ۶۴۰۰ میلیارد سرمایه گذاری خارجی در حال طی کردن مراحل آماده سازی است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در پایان درباره ورود سرمایه‌گذاران خارجی گفت: سرمایه‌گذار خارجی داریم به‌گونه‌ای که در ساخت هتل برج میلاد سرمایه‌گذارمان خارجی است اما هنوز آنقدر فضا فراهم نشده که سرمایه‌گذار منابع مالی‌اش را بیاورد و هم مساله تحریم‌ها و هم بحث اطمینان وجود دارد که باید به کمک دولت این موضوع را پیش ببریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •