×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 22 خبر
محور توسعه شرق را وارد چرخه عمل خواهیم کرد/ وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای در حال شکل گیری است

فراز نیوز : مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه توسعه کریدور شرق که به میزبانی چابهار برگزار شد گفت: در اولین نشست به یک وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای دست یافتیم و محور توسعه شرق در چرخه عمل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ امیر مقدم ظرفیت منطقه آزاد را راهبردی و توسعه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: مقدمات کار از زیرساخت‌های بندری تا ترانزیتی به بهترین نحو ممکن آماده شده و ما باید با این داشته‌ها شروع و در ادامه راه با کارگروه‌های دیگر رفع موانع کرده و از ظرفیت‌های موجود صددرصد نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی فعال کردن کریدور شرق را از نیازهای توسعه منطقه‌ای، ملی و در نهایت بین‌المللی عنوان کرد و گفت: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کریدور شرق درچابهار را یک فرصت فرامنطقه‌ای و باز شدن پنجره جدید در توسعه شرق را نشان از پویایی این کریدور که در آینده‌ای نزدیک برای همه قابل لمس خواهد بود دانست.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای تمامی فعالین اقتصادی در بسته‌های مختلف آماده و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به آنها تقدیم شده است.

وی در پایان گفت: مصوبات این کارگروه تا یک ماه دیگر اجرایی و نشست بعدی که دبیرخانه اصلی و مرکز آن منطقه آزاد چابهار است در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •